poniedziałek, 15 czerwca 2015

KONIEC?

Przepraszam, że znowu zawiodłam. Okazało się, że pierwsza klasa liceum trochę mnie przerosła. Jestem w klasie biologiczno-chemicznej, a z biologii mam ledwo 2. Przez swoje problemy zaniedbałam i szkołę, i przyjaciół, i nawet bloga, który miał być odskocznią.

Pomysł moim zdaniem był fajny, ba nadal jest, ale jak na razie ponad moje siły. Może kiedyś wrócę, ale wątpię, że ktoś czeka/ będzie czekać.

Chciałabym w wakacje zająć się autorską książką, więc zobaczymy, jak to wyjdzie. Przepraszam wszystkich i jednocześnie dziękuję.

1 komentarz:

  1. Osobiście wiem, jak to jest jest, ale nie zamierzam zakańczać mojego opowiadania. Nie mniej jednak rozumiem Cię i wybaczam, mimo iż cierpliwie czekałam z nadzieją, że pojawi się tu nowa notka. No ale powodzenia z tą autorską książką i życzę miłych wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń